Så er det tid til den årlige generalforsamling. Dette kommer til at foregå
d. 28 februar kl 17.00, i ADC´s lokaler.
Den foreløbige dagsorden er som følger:
- Valg af dirigent og referent
- Valg af stemmetæller
- Beretning
- Regnskab
- Budget og fastsættelse af kontingent
- Indkomne forslag fra bestyrelsen og medlemmer
- Valg af bestyrelse, suppleanter og revisorer
- Evt.
Da vi har nogen som ikke ønsker genvalgt og andre der træder ud af bestyrelsen søger vi 3 kandidater til bestyrelsen. Her vil den ene skulle træde ind som næstformand, mens en anden vil skulle udfylde en sekretærrolle med styring af Klubmodul, afsendelse af beskeder mm.
Vi håber i har lyst til at deltage og støtte op om foreningen. Hvis man har nogle forslag til ændringer af fx vedtægter eller andet, skal dette sendes til info@adc.dk senest 19.februar.
Endelig dagsorden for generalforsamling fremsendes d. 20. februar.
Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt